This weekend

Har haft en fin helg. I fredags tog jag och min syster Linnéa tåget till Båstad där vi förtärde en sjukt god pizza på Pepe´s bodega, solade, badade och åt glass ute på bryggan. Väldigt mysigt om ni frågar mig. När vi kände oss nöjda där och när det var så varmt att man knappt kunde vistas ute tog vi tåget till Lund igen. Väl i Lund mötte vi upp Karl och tog bussen till Fogdarp. I Fogdarp blev det sol, bad, en åktur med båten, hoppande på studsmattan och inlines åkande. Fram emot kvällen kom det gäster och då vankades det grillning och vi satt ute tills myggen dök upp. Jag trivs!

Idag, söndag, är jag fortfarande kvar i Fogdarp och ska snart äta frukost ute i solen. Nästa vecka har jag hela huset för mig själv, vilket kan bli en smula ensamt emellanåt. På onsdag ska jag äntligen se filmen Eclipse på bio och sedan återstår att se vad jag ska hitta på resten av veckan. Jag kommer att publicera bilder från Båstad senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0