Picknick

hej torsdag. Hade picknick i tivoliparken med Hannah och Linnéa idag. Mys! köpte jordgubbar, sockerbullar, fanta, vindruvor, chips och kexchoklad. Det var verkligen fint väder så vi tog tillfället i akt att lapa sol också. Sedan har vi grillat i trädgården ikväll, så gott!

Imorgon bär det av till båstad med min syster Linnéa och sedan ska jag sova hos henne i Lund. Ska bli riktigt mysigt. Hoppas att vädret är fint så det kan blir mycket sol och kanske lite bad också. Jag är lycklig och går runt och småler nästintill hela tiden. Jag är kär i sommaren!

Har dessvärre inga bilder från den mysiga dagen men jag ska se till att dokumentera vår resa till båstad imorgon. Så förhoppningsvis kommer jag att publicera en hel del bilder här på bloggen sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0