Köpenhamn

 

Jag poserar på rådhusplatsen

 

Den godaste melonglassen

Jag och Annica njuter av glass och dricka på ett fik

 

 

Linnéa och pappa njuter också av den goda glassen

 

En stilfull teater, gillar den moderna och enkla designen

 

Jag spexar till det

 

Nyhavn

 

En heldag i Köpenhamn med la familia. Flanerade runt lite på ströget och några bakgator med mysiga butiker och caféer. Istället för att bara avverka butikerna på ströget tog vi oss till nya fina platser som vi inte besökt förrut. Det var en trevlig dag i staden. Jag lyckades fynda ett par svarta shorts som var på rea inne på miss sixty. Och jag åt den godaste melonglassen jag smakat. Köpenhamn är en stad i min smak.


Kommentarer
Postat av: Emma

Härliga bilder ;)

2010-07-29 @ 13:36:45
URL: http://emmaingemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0