Båstad 2010

Hamnen

Linnéa förtär hemgjord glass i solen

En härlig plats vid namn badkrukan

Njuter av en kall pepsi i den outhärdliga värmen

Badkrukan

Jag övar balansen ute på bryggan

Tyckte det var dags att visa er vilken vighet jag besitter

 

Sådärja. Fixade ihop ett bildregn från dagen i Båstad. En otroligt härlig och varm dag med sol och bad. Ute på bryggan började jag visa upp mina skills och det resulterade i bilderna ovan. Jag längtar till skolan drar igång igen i höst. Då börjar jag tredje året på gymnasiet och kommer förhoppningsvis utvecklas en hel del inom dansen. Sommaren är en årstid som faller mig i smaken då det är varmt och man kan göra spontana resor i skåne med det kära skånekortet. Jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0