WORK OUT

Ikväll har jag tränat. Riktigt härligt! Gjorde en del träningsövningar. Ska börja göra mer träningsövningar här hemma. Hade tänkt att jag ska göra det 3-4 gånger i veckan. Utöver det kommer jag att ha danslektioner i skolan och så börjar en kurs i modern dans. Det ska bli så kul! Men jag gissar att det krävs en hel del styrka när man ska utöva den dansformen.

Till våren ska jag börja jogga/springa. Jag ser verkligen fram emot våren och sommaren nu. Jag ska ta och kolla utbudet av träningsskor på rean hade jag tänkt och sedan ska jag nog införskaffa ett iPod sport kit, där man kan koppla iPoden till skorna. Det ska nog få mig motiverad! Har sett ett par fina träningsskor på team sportias hemsida, som även är på rea. Ett par vita och ljusgula, de passar perfekt till vårens ljusa dagar.

 

iPod sportkitet kan man beställa här och skorna finns på team sportia.

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: Ja, det är ju så härligt och varmt där. Annat är det här i Sverige ^^

2010-01-07 @ 07:10:45
URL: http://evelinaytterbom.blogg.se/
Postat av: shopalicious

Allt går bra med träningen? :9

2010-01-12 @ 14:09:49
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0