NYÅRSAFTON 09/10

Tänkte berätta lite om min nyårsafton. Bättre sent än aldrig..
Jag firade in det nya året tillsammans med fina vänner i Ullstorp, där William bjudit in oss alla till en nyårsfest. Det var olika grupper som hade hand om de olika rätterna till middagen.

Menyn för kvällen:
  • Förätt: Bröd med skagenröra, avocado och citron
  • Huvudrätt: Potatisgratäng med kycklingfilé
  • Efterrätt: Kladdkaka med hallon och grädde

Det blev en mycket lyckad kväll/natt med bra musik, dans, god mat, underhållning, bubbel och sprakande raketer. Alla gästerna fick varsin lapp med en uppgift att genomföra vid middagsbordet. Det var komiska uppgifter vill jag lova. Vilket ledde till underhållning i stora drag.  Vid tolvslaget lös raketerna på himlen, glasen var fyllda med bubbel och det gavs kramar till höger och vänster. Fint! Med det sagt så var det en riktigt lyckad kväll. Jag tror att 2010 kommer bli ett riktigt bra år.

Kvällen bjöd på bra musik och dans.

Några av alla fina människor som närvarade på festen.


Kommentarer
Postat av: Erica

Helt underbar måltid ju!

2010-01-15 @ 00:17:02
URL: http://icasasikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0