LISTA OM MIG

Namn: Lovisa Anna Ulrica Hansson

Kallas för: Lollo, Lovan

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Hål i öronen

Tatueringar: inga

Längd: 1.70

Skostorlek: 37

Hårfärg: brunt

Fräknar: Har inga

Motto: Har inget för tillfället

Kär? Nej, var finns drömprinsen?

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, allt för många gånger

Tycker du att du är attraktiv? Ja, sometimes

Vilket schampo använder du? Något från herbal och ibland Charles Whortington

Vilken parfym använder du? Hugo Boss Femme

Vad är du rädd för? Krig, spindlar att förlora när och kära

Gillar du att tvätta? tvättar inte

Gillar du berg- och dalbanor? ja, det kan vara kul

Senaste…

Filmen du hyrde? Det var nog Sex and the city filmen, nu väntar jag på 2:an

Filmen du köpte? hm, det kan jag verkligen inte minnas

Låten du hörde: Meet me half away- Black eyed peas

Låten du laddade ner? laddar inte ner, lyssnar på spotify

Personen du ringde? Linnéa tror jag

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? minns inte

Person du tänkte på? hm, vet inte

Favorit…

Sak att göra: Dansa, shoppa och fika

Sport: Dans såklart!

Dryck: Latte, bubbelvatten

Kläder: oversized koftor

Bil: en svart sportbil ska det vara

Serie: Gossip girl

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja, det har hänt

Gråtit över en flicka? Nja

Ljugit för någon? Ja, tyvärr

Varit i slagsmål? Nej, fina flickor bråkar inte

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Jadå

Antal…

Gånger du varit kär? Kär och kär, det är nog en gång

Gånger ditt hjärta brustit? En gång

Hjärtan brustet på grund av dig? En eller två gånger tror jag

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är några stycken

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Har nog bara varit det någon enstaka gång

Senaste…

Boken du läste? Elsas mode

Personen du fick e-mail av? Felicia

Personen du fick brev av? minns inte

Personen du fick sms av? Johanna

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var nog när vi åt julbord

Saken du köpte? Ett par strumpbyxor

Vad har du gjort idag? Läst bloggar och kollat på gossip girl

Brukar du svära mycket? Nej

När stiger du upp på morgonen? 11 eller 12 om det inte är skola

Vad har du på dig? Leggings och en oversized tröja

Vad ska du göra ikväll? Ingen aning, är helt själv hemma

Vad är du allergisk mot? Ingenting tror jag

Var har du ont? Ingenstans och tur är väl det

Använder du hårspray? Sällan

Kan du stå på händer? Nej men jag kan gå ner i split

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström

Salt eller socker? Både och

Gillar du ketchup? Jadå, men ingen favorit

Är du glad nu? Ja det är jag väl

Var du glad igår? Ja, fast jag var lite irriterad också

Vad dansar du till? I princip allt som går att dansa till

Stockholm är… ? En storstad med många exclusiva butiker och fik

Göteborg är… ? En stad med många butiker, spårvagnar och mysiga fik

Kan du sjunga? Ja det kan jag, men inte jättebra

Spaghetti eller makaroner? tio miljoner

Land du vill besöka? USA


Kommentarer
Postat av: Anna Kubel

:ja den var helt okej tycker jag!

2010-01-05 @ 14:05:51
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0