11

Ikväll ska jag dansa och sedan ska jag till teatern, där jag ska se en dansföreställning! "FACE IT". Ser fram emot det. Har dessutom köpt den nya sorten bland ramlösa flaskorna. Blodgrape och apelsin tror jag att det var. Får se hur den smakar. Tycker om att prova nyheter!

Lyssnar på en låt med Oskar Linnros. Känd som ena halvan av snook och maskinen. "Ack, sundbyberg", den är bra. Den kan ni lyssna på om ni vill. Det här är dock ingen musikblogg. Det är faktiskt ingen kategoriserad blogg överhuvudtaget, skriver om det som faller mig in. Lite musik, lite mode, lite foto och såntdära fint.

Här kan ni lyssna på låten.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin blogg! Och oj, tack för rösten, betyder jättemycket! :)

2010-02-11 @ 16:15:27
URL: http://essymariajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0