17 december

 

då var det redan den 17 december och en helg som är efterlängtad! den här helgen ska jag till fogdarp och umgås med mina småsyskon som jag saknar så och sen ska jag till min syster i Lund där vi ska ägna oss åt julklappsshopping, julbak och julmys i största allmänhet. ska bli riktigt mysigt! på tal om julmys så har det kommit riktigt mycket snö här och jag hoppas att den snövita snön ligger kvar till julafton.

 

jag provade världens finaste kofta idag, den jag har på bilden. och det bästa av allt, den ska bli min idag om den lyckligtvis finns kvar då det bara var några få kvar på hängaren. hoppas att jag har turen men mig så att säga. annars då, det är mycket dans i skolan och nu måste man ha en idéskiss klar till slutproduktion vi ska ha. känns som att jag har noll idéer just nu och vi ska jobba tillsammans med de som går musik & ljudproduktion i vår klass. spännande men samtidigt svårt. det kommer bli en utmaning då man ska göra en helt egen koreografi alldeles själv.

 

P.s I love you iPhone 4

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0