True White

Det har verkligen varit ett toppenfint lov. Jag har befunnit mig i Stockholm, Sölvesborg, Lund och Göteborg. Nu skall jag ta tag i lite läxor som inte har blivit gjorda och lyssna på musik i mina fina hörlurar från Urban Ears. Köpte ett par klassiskt vita i modellen "plattan". Är verkligen nöjd med dem och ljudet är suveränt! två timmar på X2000 med ett par Urban Ears i öronen går relativt snabbt. Nu är jag hemma i kära skåne igen och det underbara lovet börjar gå mot sitt slut.

Mina nya hörlurar i färgen True White.


Kommentarer
Postat av: daisy

Jag älskar sånadär enfärgade hörlurar. Tummen upp!

2010-05-10 @ 10:39:44
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0