New Moon

I fredags var jag i Malmö med Emilia och hennes pojkvän Fredrik. Det blev dessvärre inte så mycket shopping för hennes det, vilket det var tänkt. Men jag hittade iaf en mörkblå tröja. På kvällen gick vi på biopremiären av new moon i Lund. Den var riktigt bra. Längtar redan till den tredje filmen kommer! Sen sov jag hos Linnéa i Lund. Det var riktigt mysigt.

Idag efter skolan mötte jag upp Felicia. Vi gick och kollade efter julklappar och tog en fika på fenix. Vilket är ett mysigt fik. Tog en chailatte och en chokladboll. Riktigt gott! Är det något jag tycker om att göra så här på hösten, är det att sätta mig på ett fik och dricka latte eller varm chokladmjölk. Det piggar upp en efter en lång skoldag!  Jag ska ta och boka in ett frisörbesök i veckan också. Det behövs, måste färga och klippa mitt hår. Dock inte så mycket på längden, nu när det äntligen börjar bli långt.


Nu vill jag bara krypa ner under duntäcket och titta på en bra film. Men jag måste dock ta itu med några matteuppgifter först.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

mysigt att ha dig här! puss!

2009-11-24 @ 09:55:16
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0